ING konto – spořicí účet i nabídka podílových fondů

,

ING konto je jedním z vytrvalých válečníků na poli spořicích účtů. I když jeho úrokové sazby (stejně jako u ostatních) nenadchnou, může být pro opatrnější klienty jednou z možností, jak nechat své úspory růst. Pomalu ale bezpečně. Pojďme se mu tedy podívat na zoubek.

Spořicí účet ING Konto

ING Konto je stálicí mezi spořicími účty a patří k nejoblíbenějším. O jeho kvalitě vypovídá i to, že je to nejčastěji oceňovaný spořicí účet ve Zlaté koruně. Účet můžete založit kompletně online během pár minut a banka často nabízí výhodné akce na úrokové sazby. I přesto se však nedá hovořit o velkém zhodnocení, proto je to konto vhodnější pro krátkodobé uložení peněz.

Za založení, převody peněz nebo za vedení účtu neplatíte žádné poplatky a své peníze máte kdykoliv k dispozici. Účet můžete založit pohodlně z domova online.

Parametry ING konta

  • Vedení a zřízení spořicího účtu: zdarma
  • Příchozí a odchozí platby: zdarma
  • Úroková sazba do 300 000 Kč: zvýhodněná sazba 2 % na šest měsíců a poté 0,50 % Musí být prováděné pravidelné vklady?
  • Úroková sazba nad 300 000 Kč: 0,10 %
  • Založení: online, na pobočce, telefonicky

Jak založit ING konto?

Nejjednodušší je založit si ING konto online kliknutím na zelené tlačítko na konci článku. Pokud zvolíte tento způsob, nebudete muset řešit žádné papírování ani chodit na poštu. Online založení zvládnete za pár minut.

ING konto si můžete založit také přes bezplatnou linku ING: 800 159 159 nebo na kterékoliv pobočce ING.

Musíte mít běžný účet?

ING ani nenabízí běžný účet, takže je celkem jasné, že ani nepožaduje, abyste si u banky založili nový běžný účet. Stačí vám ten, který už máte.

Výhody a nevýhody ING konta

ING konto má mnoho předností i několik nedostatků. V naší recenzi se zmíníme o obou stranách této mince.

Výhody

  • Zřízení a vedení účtu zdarma
  • Zdarma příchozí a odchozí platby
  • Možnost založení online
  • Neomezená výše vkladu
  • Peníze kdykoliv k dispozici
  • Nabídka podílových fondů
  • Nabídka finančního bonusu za přivedení nového klienta
  • V současnosti výhodná úroková sazba 2 % na vklady do 300 000 Kč po dobu 6 měsíců

Nevýhody

  • Lepší úroková sazba platí jen pro vklady do 300 000 Kč
  • Nad 300 000 Kč jsou vklady zhodnocovány sazbou jen 0,1 %
  • Nelze vést spořicí účet v cizí měně

Poplatky

ING konto je naprosto zdarma. Neplatíte za založení účtu a ani za prováděné platby, ať už jsou příchozí nebo odchozí. Všechno je specifikováno v sazebníku. Samozřejmostí je pojištění vkladů až do výše 100 tisíc euro.

Peníze máte po ruce

Veškeré peníze můžete mít do 2 dní na svém běžném účtu. Opravdu veškeré. ING konto nevyžaduje minimální zůstatek. Zároveň můžete spořit jakoukoliv částku v jakýchkoliv intervalech.

Internetové bankovnictví

Internetové bankovnictví od ING má poskytovat rychlou a jednoduchou možnost, jak spravovat své úspory. Své finance máte možnost spravovat i z mobilu, a pokud máte nějaké otázky k jeho fungování, můžete zkusit nápovědu nebo demo.

Bohužel po jeho revitalizaci se nedá úplně říct, že by to tak skutečně bylo. Samozřejmě stále nabízí možnost převodu peněz z účtu i založení a správu podílových fondů a mnoho dalších funkcí. Je ovšem velmi nepřehledné, dlouho trvá, než se uživatel zorientuje a uživatelské prostředí není příliš lákavé.

Svou nespokojenost s novým internetovým bankovnictvím už vyjádřilo mnoho uživatelů. Snad si jejich připomínky vezme banka k srdci a příjemná změna na sebe nenechá dlouho čekat.

Vyzkoušejte ING podílové fondy

Kvůli nízkému úročení na spořících účtech vás už určitě napadla otázka: "Kde teda peníze nechat, aby mi to něco vydělalo?"

Má odpověď je jasná. Zkuste ING podílové fondy. Řekněme si hlavní důvody, proč do toho jít.

  1. Jako jediný investiční produkt v Česku neúčtuje žádné vstupní ani výstupní poplatky. Založení, vedení i výběr je zcela zdarma.
  2. Investovat můžete už od 100 Kč.
  3. Peníze máte k dispozici do 5 dnů.

Stávajícím klientům ING konta doporučuji přesunout část uložených prostředků na ING podílové fondy.

Závěr

ING konto je určitě jeden z lepších produktů na českém trhu. Opakovaně získává různá ocenění a připravuje klientům akce se zvýhodněnými úrokovými sazbami. Bez nich se pohybují v nízkých číslech, ale to teď platí takřka o všech.

Velkou zajímavostí u ING konta je to, že si k němu můžete u banky zřídit i podílové fondy a část svých peněz posílat do nich. Tak můžete získat mnohem lepší zhodnocení takřka bez rizika.

Pokud chcete lepší úrokovou sazbu na delší dobu než jen šest měsíců, mohl by vás zaujmout spořicí účet od Air Bank, kde získáte úrok 1 % a stačí zaplatit 5x měsíčně kartou.

ING je dobrou volbou v případě, že chcete mít po ruce finanční rezervu. Pokud hledáte spoření na důchod nebo chcete výhodně spořit dětem, volte raději nějakou jinou alternativu.

Založit ING Konto
ING konto – spořicí účet i nabídka podílových fondů 4 5 1

Komentáře (17)

Pavlina Dokoupilova

Dobrý den,dnes po dlouhé době jsem chtěla vědět stav na účtu, nikdy s tím nebyl problém a to jsem u ING několik let,chce to po mně nesmyslný 6-ti místny pin a pořád to nejde se přihlásit a to to jsem si zvedla spoření,Tak asi vše vyberu a zruším,nemám čas ani nervy pořád něco vyplňovat a stejně nic nevyridite.

Jitule

Doporučila jsem nového klienta (všechno dle návodu), ale inzerované 300 Kč jsem nedostala. 4x jsem se dotazovala na infolince a odpověď jsem nedostala, prý to prověření a zavolají mi. Čekám stále. Ztratila jsem důvěru v banku, která nekomunikuje. Uložení peníze poputují asi jinam.

FrKac

Bohužel ani dnes 17.4.2019 jsem se nedostal k možnosti odeslání platby, při zadání hesla se objeví hláška o chybném zadání, trvá to již týden!!!!!Na podpoře zákazníků jen obstrukce a vypadá to, že mají příkaz vás stále vodit za nos výmluvami o zablokování, i když vám se v IB neobjeví,že by jste si zablokoval přístup. Toto velmi zavání praktikami šmejdů.

Zdeňka Hejlová

Jsem velmi znepokojena postupem ING.Jelikož jsem měla účet delší dobu v klidu a nekontaktovala jsem ho, brala jsem to jako jisté uložené peníze s kterými nemusím často nikterak nakládat. Nyní jsem zjistila, že se k účtu vůbec nijak nedostanu, protože jsem časem změnila telefon i původní banku. Musím dojet do 80 km vzdálené banky, abych to všechno zachránila. Doufám, že se moje finance neztratily a všechno touto anabází bude vyřešeno, jenom budu doufat, že internetové bankovnictví bude už fungovat, po přečtení minulých příspěvků se trochu bojím. Jenom chci podotknout, že adresu mám stále stejnou, tak pokud se ING nespojila s klienty jinou cestou, tak mohla při těchto svých změnách využít Českou poštu, když bance dávám k dispozici nemalé finanční prostředky.

Sestra Spořivá

POZOR! Nová akce "Chytré spoření" pro stávající i nové klienty: na každý měsíční vklad (do 300 000 Kč) je zvýhodněná úroková sazba 2% p. a. na 1/2 roku. Peníze máte kdykoliv k dispozici, bez výpovědní lhůty a bez poplatku.

ALE POZOR:

Pokud si peníze vložíte a zároveň v tom samém kalendářním měsíci vyberete, tak záleží na tom, zda bude součet vkladů očištěný o výdaje kladný nebo záporný. V daném měsíci se vám vždy bude zvýhodněnou sazbou úročit pouze kladný rozdíl. Pokud bude tento rozdíl záporný, tzn. výběry v předchozím měsíci přesáhly vklady, ztrácíte bohužel nárok na zvýhodněnou sazbu v daném měsíci.

A HLAVNĚ POZOR:

V případě, že váš zůstatek klesne pod hodnotu zůstatku k 31. 1. 2019 ztrácíte zcela nárok na zvýhodněný úrok, protože akce je určená pro nové vklady od 1. 2. 2019. Nárok na zvýhodněný úrok máte opět až ve chvíli, kdy objem prostředků na vašem ING Kontu převýší zůstatek platný k 31. 1. 2019.

DOBRÉ VĚDĚT!!! :-)

Tomáš - DuoFinance.cz

Tomu říkám užitečný komentář, díky! :) Mně tyto rádoby výhodné akce ING pro nové klienty přijdou směšné. Ale asi jim to funguje, když to provozují už X let.

Petr Olomoucký

ING v nedávné době provedlo naprosto nesmyslnou proměnu internetového a mobilního bankovnictví. Bylo nutné provádět opakovaně nesmyslné autorizace kontaktních telefonů, nákládání s podílovými fondy znemožňoval opakovaný požadavek na vyplňování investičních dotazníků. O grafice a přehlednosti zbytečné cokoliv psát, to už si každý vyzkoušel a podle diskuzí na netu “náležitě ocenil”. Problém jsem vyřešil jednoduše. Vyprázdnil jsem ing konto do 0,00 hned jak to bylo možné převodem na účet v jiné bance. Pokud nehodlá ing bank reagovat na podněty zákazníků, nehodlám u ing ukládat ani halíř. Dokud si většina klientů neuvědomí, že banka nakládá s jejich penězi a pokud nereaguje na podněty na kontaktních linkách nebo na netu, je třeba svoji nespokojenost sdělit bance převodem peněz jinam...

Sporilka

Naprostý souhlas. Udělala jsem totéž

Popelka

Dnes proběhlo 8 pokusů o přihlášení do internetového bankovnictví - bohužel vždy hláška "že došlo k chybě, opakujte přihlášení během několika minut". Zbytečný čas - téměř hodina přihlašování.

Až se mi to přihlášení podaří tak pryč od nich.

Sporilka

Dobrý den, autor článku zřejmě zkoušel jiné IB než ostatní klienti ING. Nova aplikace IB nefunguje. Přečtete si recenze a nenajdete jedinou kladnou. Nesolidní jednání společnosti je, ze nedokáže přiznat chybu a sjednat nápravu. Mě IB na iPadu funguje pouze tak, ze vidím kolik tam mám financí, ale provádění plateb již nefunguje a stále po více jak měsíci mi nikdo nesdělil čím to je. Prý to musí zkonzultovat s jinými. Ale od Vánoc se mi již nikdo neozval. Zřejmě si svých klientu neváží.

Tomáš - DuoFinance.cz

Dobrý den, ta chvála patřila ještě starému internetovému bankovnictví. Děkuji za upozornění, už jsem to smazal.

ING klientka

Naprosto souhlasím se všemi. Úplná katastrofa, proč vůbec došlo ke změně, když původní int. bankovnictví bylo bez problémů? Abych pochopila nový systém, vyzkoušela jsem si ovládání v DEMO verzi. V ostré verzi chybí hlavní záložky: Domů, Moje produkty, Platby a znak na Odhlášení vpravo nahoře. Zavírám ostrou verzi nesprávně - křížkem, což činím nerada. Začínám se o svoje úspory bát a rovněž uvažuji o změně banky.

Dlouholetý klient

Internetové bankovnictví nějak nefunguje, není možné v něm pracovat a dostat se k penězům (provést převod peněz).

Milan PETR

Zdravím

od zavedení nového systému neustále problémy dostat se na účet pracovat s účtem to jste se opradu předvedli jen pokračujte a můžete to zabalit Petr.

Tomáš - DuoFinance.cz

Mně se nové bankovnictví ING také nelíbí. Je zajímavé, že hned dvě nová bankovnictví (vedle ING také Česká spořitelna) se setkala s poměrně negativními ohlasy klientů.

ING klient

Nové internetové bankovnictví ING je děs a hrůza. Nepřehledné omalovánky. Více mi vyhovuje bankovnictví jako má například Fio nebo airbank.

Martina Kr.

Dobrý den. Docela mě štve nové přihlášení, nelze se k němu dostat. Dřív to bylo přehlednější. Mám obavy že na takové přihlašování které jsem ještě ani nenašla nemám nervy je to pro mě důvod přemýšlet o něčem jiném. Vůbec se mi to nelíbí i tak vám přeji krásný den. Martina

Jaromír Synek

Naprosto souhlasím s komentářem pana Růžičky.

Do nového systému se sice dostanu, ale je to naprostá katastrofa. Dříve jsem oceňoval na internetovém bankovnictví spořícího účtu a fondech od ING banky jednoduchost a přehlednost. To byla velká výhoda od ostatních bank. Po zavedení nového systému však tato výhoda rázem zanikla a z přehledného systému se stal rázem systém nepřehledný a nelze vůbec jednoduše dohledat aktuální stav a vývoj fondů. Při dotazu na telefonické podpoře mi bylo odpovězeno, že si to banka uvědomuje a připravuje nápravu. Nicméně operátor mi však nebyl schopen říci, zda-li náprava bude trvat 2 týdny nebo několik měsíců. Jsem velice nespokojen a přemýšlím o změně banky.

Štefan Sklenár

Založenie účtu cez internet za 5 minut ale funkčný účet ani po 5 dňoch......vraj sú zavalení.....a preverenie zaslaných dokumentov ím trvá neskutočne dlho. Myslím si že návšteva pobočky je rozumnejší nápad. Mám silné pochybnosti o službách tejto banky !

Tom789

Bohužel ani na pobočce to není jistota. Slečně se účet nepodařilo aktivovat a od ledna řeším reklamaci přes infolinku, neustále to odkládají a přehazují a nejde prý ani to stornovat a založit znovu (na stejné RČ). Tak nevím kdy se dočkám :-(

Milan Růžička

Nemůžu se dostat na účet. "Nový systém" je sabotáž ohrožující jméno banky. Až do zavedení "současného systému" intern.bankovnictví jsem byl spokojen. Teď si stěžuji, protože mi byl znemožněn přístup k účtou a celý "systém" je buď produktem negramotného IT nebo úmyslná sabotáž. Před vánoci!!! Začínám se bát o bezpečí rodinných úspor. Přemýšlím o nutné změně banky.

Jsem krajně nespokojen!!

S pozdravem, ale bez úcty Milan Růžička

Seniorka

Nabídka 2% úročení na novém spořícím účtu je pro opatrného střadatele lákavá. Banka uvádí, že peníze "můžete mít na svém běžném účtu do 2 dnů". Za jak dlouho budou na spořícím účtu, se nepíše. Když mi ale za 5 dní není připsán zaslaný vklad, začínám mít pochybnosti. Chyba není na mé straně a na účtu mám stále nulu. Za internetové bankovnictví dávám palec dolů. Měnit systém současně s vyhlášením akce nepovažuji za optimální a ztrácím důvěru.

Napište komentář

Založit ING Konto