George – Internetové bankovnictví budoucnosti?

,

Česká spořitelna přišla s novým internetovým a mobilním bankovnictvím George, které po 15 letech vystřídalo původní Servis 24. Vzali jsme si George do hledáčku a připravili pro vás recenzi. Pojďte se na ni podívat.

O bankovnictví George

George je nové internetové a mobilní bankovnictví rakouské Erste Group. Bude sloužit nejen 4,67 miliónům klientů České spořitelny, ale také více než 16 miliónům klientů skupiny Erste, která operuje v sedmi evropských zemích.

Proč název George

Právě z důvodu evropského využití bankovnictví byl povolen název George, který je mezinárodně srozumitelný. Toto jméno má navíc i historický význam, který poukazuje na poslání internetového bankovnictví.

George byl první autopilot, kterého vyvinul před sto lety britský letec Lawrence Sperry. Mezi piloty se pak stala věta „Nech to na George“ oblíbenou. V autopilota vkládali naprostou důvěru, umožnil létat jednodušeji a bezpečněji. Stejně tak by tomu mělo být i u bankovnictví George. Mělo by vás provádět světem bankovního účtu jednoduše, bezpečně a s grácií. Myslíte, že to bude umět?

Tak se na to tedy pojďme společně podívat.

Co George nabízí?

Bankovnictví George nabízí svým klientům mnoho změn a vylepšení. Umožňuje pohodlně a bezpečně ovládat vaše finance. Stačí si na něj pouze zvyknout.

George je zdarma a transakce se řídí ceníkem, který platil i u původního bankovnictví Servis24.

Co přináší nového

  • Kompletní správa rodinného rozpočtu propojí více účtů na jednom místě?
  • Moderní, atraktivní a přehledná grafika
  • Nonstop online poradenství
  • Vyšší úroveň bezpečnosti
  • Možnost přizpůsobit si jej pomocí vlastních volitelných doplňků Každý může mít jiného George, aktivujete si pouze to, co opravdu chcete nebo využijete?
  • Lze si změnit pozadí – bezpečnostní prvek přihlásíte se na podvodnou stránku a hned poznáte, že je něco jinak?
  • Chytré vyhledávání transakcí rychlejší a jednodušší zadávání opakované platby?
  • Zjednodušení přihlašování při zachování bezpečnosti
  • Automatické třídění plateb máte přehled o svých výdajích?
  • Fulltextové vyhledávání
  • Aplikace je dostupná i v mobilu
  • Lze zaplatit pouhým vyfocením složenky, čísla účtu či QR kódu

Chytré vyhledávání transakcí

George umožňuje snadno a rychle vyhledat platbu podle časového období, jména obchodníka či klíčového slova.

Dokonalý přehled o výdajích

Platby kartou jsou rozdělené do jednotlivých kategorií, např.: bydlení, auto, strava, dovolená, zábava a další … To vám umožní mít dokonalý přehled nad svými výdaji. Platíte-li všude kartou, má to George výrazně jednodušší a může přesně roztřídit, kde za co utrácíte.

Funkce rozpočet

Díky funkci rozpočet vidíte v grafech znázorněné příjmy a výdaje. Také se vám zobrazí možné úspory. Jste-li neustále v mínusu, George vás na to upozorní a vy můžete v jednotlivých kategoriích zhistit za co nejvíce utrácíte.

Snadná platba

Při zadávání platebního příkazu je možné si každý nový účet pojmenovat. Platba se totiž ukládá do adresáře a při příštím placení se vám automaticky vyplní číslo účtu a zadané údaje.


Online rádce

Bankovnictví George vám může být dobrým rádcem. Pohlídá vám finanční prostředky na blížící se platby. Upozorní na konec platnosti vašeho občanského průkazu nebo vyladí výši limitů nastavených na kartě na základě pravidelných výběrů. Při případné krádeži na zloděje pak čeká nemilé překvapení v podobě snížených limitů. Samozřejmě než kartu zablokujete nadobro.

Podle České spořitelny dokáže George dát svému uživateli až 40 personalizovaných rad či doporučení. Jeho hlavním cílem je však usnadnit hospodaření s penězi a získat ucelený přehled, za co utrácíte a kde by se dalo ještě něco změnit. Ve výsledku by měl klient ušetřit a úspory využít například na spoření.

Nový způsob zabezpečení

George také nabízí bezpečnější a rychlejší způsob zabezpečení. Jedná se o aplikaci George klíč. Ta klienta ověří šestimístným PINem (který si zvolí sám) před vstupem do bankovnictví. Platby jsou poté potvrzovány vygenerovaným kódem. Záleží na každém uživateli, zda zůstane u původního autorizování příkazů smskou nebo využije nové formy zabezpečení.

Moje zdravé finance

K bankovnictví George si můžete zajistit aplikaci Moje zdravé finance. Ta vám nabízí služby osobního bankéře, chytrý přehled všech výdajů, vyjednání výhodnějších cen u dodavatelů energií a jeden účet se službou Moje zdravé finance zdarma.

Podmínky k získání služby k účtu zdarma jsou

  • Na účet vám přijde min. 7 000 Kč měsíčně a alespoň jednou zaplatíte platební kartou
  • Využití jednoho z dalších produktů

Při splnění jedné z podmínek vás služba stojí 50 Kč měsíčně, při splnění obou ji máte zdarma. Nesplníte-li ani jednu, zaplatíte 100 Kč měsíčně.

Další možnosti v internetovém bankovnictví George

  • Sjednání kontokorentu
  • Sjednání půjčky či hypotéky
  • Ukládání účtenek a dalších platebních dokladů

Náhled do bankovnictví George

Přihlášení

Přihlášení – internetové bankovnictví České spořitelny

Úvodní stránka

Úvodní stránka – internetové bankovnictví České spořitelny

Zadání jednorázové platby

Jednorázová platba – internetové bankovnictví České spořitelny

Nastavení platební karty

Nastavení platební karty – internetové bankovnictví České spořitelny

Obecná nastavení

Nastavení účtu – internetové bankovnictví České spořitelny

Mobilní bankovnictví George Go

Aplikace George v mobilu nabízí téměř shodné možnosti, jako její internetová verze. Zaujme vás přehledná a uživatelsky intuitivní grafika.

Lze prostřednictvím ní platit i procházet historii výdajů. Účtenky nebo vstupenky z jednotlivých plateb si můžete uložit. Také je možné spravovat všechny své karty, nastavovat limity či zablokovat kartu.

Aplikaci lze stáhnout v Obchod Play nebo Apple App Store.

Výhody

  • Moderní a uživatelsky přívětivá grafika – snadné intuitivní ovládání
  • Několik prvků, které zvyšují úroveň zabezpečení
  • Přehledné kategorizování výdajů – možnost najít černou díru svých financí
  • Ukládání plateb a následně snadné opakované platby
  • Digitální rádce a servis 24/7

Nevýhody

  • Povinné pojmenování názvu účtu při platbách nemusí každému vyhovovat
  • Někteří uživatelé si stěžují na neúplný převod šablon a nastavení pro příkazy či inkasa
  • Omezené pravomoci disponenta účtu
  • Zatím chybí e-faktury

Reklamní video


George ještě stále prochází úpravami

George je sice již považován za plnohodnotné internetové bankovnictví, ale stále jsou na něm „vychytávány mouchy“ a banka vylepšuje, co se dá. Česká spořitelna dokonce přijímá návrhy na změny od svých klientů. Stačí na e-mail csas@csas.cz zaslat chybu nebo problém, který se vám naskytl v bankovnictví a oni se jej pokusí vyřešit.

Přemýšlím o změně banky
George – Internetové bankovnictví budoucnosti? 1.6 5 1 25 hlasů, přidejte svůj!

Komentáře (58)

Lenka Taubrová

Když konečně zadám platbu, než se prokoušu přes Váš naprosto nepřehledný adresář, kliknu na další platbu a ta bohužel má stejnou banku Váš Georg odmítá novou částku na zaplacení a pořád se vrací k předchozí platbě. Takže platby, které jsem zadávala v Servisu 24 5 minut dnes v tom vašem paskvilu trvají půl hodiny, protože musím každou platbu odeslat zvlášť. Bezva práce taky na 1 hodinu.

Hana Dejmková

S Českou spořitelnou jsem se po těch patáliích s novým bankovnictvím již rozloučila a účet založila u jiné banky. U George byl problém s přihlašováním, přes mobilní aplikaci šly zadat jen platby a vše bylo a je velmi těžkopádné a nepřehledné. A nehodlala jsem čekat, až se celý systém "usadí" a bude fungovat alespoň jako 24.

Pavel1976

3 týdny se marně snažím nainstalovat mobilní aplikaci. Zlatý Servis24, George je katastrofa. Končím u ČS a od ledna měním banku.

Jaroslava Škrétová

Teď jsem se chtěla přihlásit , bohužel mi to nejde . Servis 24 byl bez problémů

Dnes 8.12.2018 jsem se snažila přihlásit a nejde mi to , dokud byl servis 24 bylo to bez problémů

Pavel Štěpánek

Dávám za pravdu všem co psali již přede mnou. Je to nedůstojné dnešní době kdy čas je drahý. U tohoto paskvilu to platí několika násobně. Přihlášení na účet katastrofa. Potvrzení platby e-mailem do dnešního dne neexistuje. Při dvou posledních platbách se mi kurzor po každém úderu na potřebnou číslici u VS nebo SS vrací do účtu. Na co mi je taková aplikace když nesplňuje základní požadavek co nejrychleji zaplatit a získat potvrzení, nezbývá než se vrátit na začátek minulého století a dojít do pobočky osobně a nebo přejít k jinému peněžnímu ústavu. To asi české spořitelně nevadí proto ,že jak jsem se dočetl v jednom časopise od jednoho též nespokojeného zákazníka se její loňský zisk pohyboval okolo 30 miliard a tak ji na zákaznících nezáleží a mohou tento slušně řečeno paskvil provozovat.

Ivana H.

Servis24 byl přehledný, platby rychle zadané.

George je nepřehledný, nefunguje, zadávání plateb je zdlouhavé, nevím, proč mám vyplňovat název příjemce, uložené šablony bez VS.

Od ČS odcházím, je hodně bank, které nabízí kvalitnější služby.

Viky

Dnes jsem s tím chtěl pracovat a nedoporučuji. Tato nepřehledná a neintuitivní aplikace není dostupná, při ověřování přihlašovacího kódu vyskakují různé červené diagnostické a ladící zprávy nebo

je aplikace odstavena během používání. Vyhledávání v kontaktech je pomalé nebo nefunguje. Nefunkční je také mazání šablon nebo trvá dlouho. A to jsem ještě nezkoušel platby... Toto je poslední impuls k odchodu k jiné bance.

Tomass

Kód chyby 910. Nelze ani nainstalovat. Jste na nejlepší cestě donutit nás ke změně banky. Servis 24 fungoval bezvadně. To si snad děláte srandu?

Lumír K

Jednoznačně se podepisuji pod všechny záporné komentáře této hrůzy. Naprosto neintuitivní, první dobití kreditu mi trvalo 45 minut. "Servis 24" byl proti tomuto zlatý! Navíc pro vrozenou poruchu barvocitu nevidím světle modré písmo na bílém podkladu a možnost změny barev jsem nenašel.Hlavně , že si mohu okolí "okytičkovat"

Ivan

Nejhorší aplikace pro internetové bankovnictví ever :((((

Milión chyb - například :

ze S24 nepřevzal mobilní templates (šablony dobíjení kreditu)

vynucování zadání jméno příjemceu jednorázových plateb (co já vím komu platím, ve škole dostanu lísteček s číslem účtu - nic víc)

bankovní templates nefungují - u importovaných templates se S24 dochází k chybám při platbách

je-li vyplněn řádek Poznámka odesilatele platby platba nelze provést a systém ohlásí chybu

atd atd. atd.

Hrůůza.

Mirek1963

Hrůza nemohu si to stáhnout do tel.

Pořád to hlásí nějakou chybu kód...

Je mi to k ničemu když musím zaplatit online .

Jiří Peterka

Česká spořitelna své zákazníky musí hodně nenávidět, když jim vnucuje tak hrozný paskvil jako je George. Při každém použití mne dokáže pouze naštvat. Vraťte nám Servis24, který byl mnohem a mnohem kvalitnější.

Mates

Plně souhlasím. Každé použití aplikace George je o nervy! Zlatej Servis24. Práce se servisem do 5min hotovo. George akorát na nasrátí!

Jardik

Hrůza po zhruba měsíci používání přišla aktualizace,která se ovšem nedá nainstalovat. Po dalším týdnu George zablokován. Pokusil jsem se nainstalovat znovu kód chyby 504 všechny pokusy podle návodu marné.. teď zas pro změnu kód chyby 910.... česká spořitelno moc vám děkuji

Tomáš - DuoFinance.cz

Děkuji všem za (většinou velmi kritické) komentáře. Snad se nad touto zpětnou vazbou soudruzi z České spořitelny aspoň na chvíli pozastaví.

Petr Pitro

Oproti staré verzi S24 horší,nejsem spokojen.

Jaroslav O

Hrůza, používám rok, byl jsem donucen k aktualizaci a od té doby, nefunkční, (kód chyby 504), vše provedeno dle nápovědy a nefunkční. Borec na techn. podpoře mi oznámil, že mají problém Google - Android a že do týdne možná vyřeší novou aktualizací. Takže sory nemohu posílat platby, nemohu používat. Děkuji Česká spořitelno

Hartig

Něco tak strašného jsem dosud nezažil.Staré údaje neplatí a nové nemám.Ke svému účtu se tudíž nedostanu.Doufám,že tento p ř e ch o d uživatelsky řádně zaplatíme.Jiný důvod pro změnu nevidím.

Hartig

Píšu znovu,že nic tak strašného jsem dosud nezažil.Staré připojení do int.bankovnictví už neplatí a nové nemám.Smysl tohoto o p a t ř e n í mi naprosto uniká.

Adam

K čemu mi je, když si můžu dát peníze "do prasátka", u kterého když je náhle potřebuju, tak se mi z něho peníze nepřevedou ani po 4 hodinách, co jsem transakci zadal. A to každou půlhodinu zkouším, jestli si to mohu převézt na svuj učet. Do konce roku budu trpělivý, poté jestli se to nezlepší, dám sbohem.

Marta Hnídková

Také zvažuji přestup do jiné banky

Jiří. S

,,nucený přechod" - človek přejde ze strachu, že bude odříznutý od placeni přes net a čeho se dočká po přihlášení ŠOKU ve formě George zmršené, nepřehledné, neintuitivní, omalovánkové prostředí !!!!! JE TO KATASTROFA !!! Těším se, až někomu v bance vynadám !!! Pokud se to nepřekope nebo nebude možnost starého ovladaní jak v Servis 24 jdu od Vás ke konkurenci.

aducha

V servisu24 jsem měla platby odeslané za 2 min. Teď to trvalo 20 min. a další platba, kde bylo třeba změnit nové číslo banky, trvala 31 min. Zaboha nešlo číslo přepsat, mydlila jsem do všeho možného, chtělo to po mně nevím co, pak mě to úplně vyhodilo,. Jak platba odešla, netuším. mi

A grafika? Ta je ke klientovi nepřívětivá. Zbytečnosti, roztahané, nepřehledné, než se to k něčemu dopracuje, stačím si dojít na pumprlíka, abych si trochu uklidnila nervy. A ten majlant co ta nádhera musela stát . Když jsem si přečetla tu chválu nahoře, tak jsem si říkala, jaké jsem asi vemeno, že s tím nemůžu hnout. No, můj šéf říkával - každá změna je vždycky k horšímu - a george je teda ukázkový příklad. Když něco funguje - tak se to musí zmrcasit.Ještě že nejde u toho zvuk - to by byla půlka poznámky vypípaná.

Budu se taky muset poohlídnout po jiné bance - na tohle fakt nemám nervy.

Nespokojená klientka

To je hrůza, jenom se přihlásit , co jste to provedli svým klientům.

Vojtěch

Servis 24 mi vyhovoval a tohle je něco pro mě!

Musel jsem navštívit osobně banku,abych dostal nové přihlašovací údaje.

Miroslav Šíp

Export dat je naprosto nepoužitelný. Své nastavení si nepamatuje - dříve fungovalo . Nejsou schopni to opravit celý měsíc po upozornění. Trestuhodné dát do provozu nedodělek. Manažerské selhání, nebo zkušební králík Erste Bank?

Květa

Absolutně nepřehledné! Hrůza! Přejdu k jiné bance. Zlatý servis 24.

K.Pykalová

Absolutně nepřehledné! Zvažuji přestup k jinému bankovnictví. Je to HRUZA!

Jana Novosadová

Složitější a nepřehlednější nebývá vždy to nejlepší.

Petr Fanta

Kromě všech těch pozornost odvádějících barevných nesmyslů má George jednu zásadní vadu. V historii nelze dohledat zůstatek na účtu k určitému datu. Tím se stává pro mě naprosto nepoužitelným a všechny své transakce musím převést do jiné banky. Jedním slovem: KATASTROFA

Hana Stašová

Katastrofa!!!!!!!!!!!! Už půl hodiny se pokouším odeslat platbu. Navíc zítra sobota a neděle, takže budu muset zaplatit po splatnosti, jestli to příští týden vůbec vyřeším. Na to fakt při každém placení nemám čas ani nervy. Takže u nás vyhraje změna banky.

Roman Lapiš

Používám ho necelých 14 dnů, učím se ho teprve používat, není špatný, musím si na něho zvyknout. Podle mně,je lepší, jak servis 24, ten jsem se musel, taky naučit, jak ho používat.George je moderní, přehlednější,lepší grafika,poplatný dnešní době.Servis 24 byl už morálně zastaralý, je dobře, že ho nahradil.

Zatím u mně George, bez problému,dávám 5 hvězdiček, až si lidé na George zvyknou, tak zjistí,že v mnoha ohledech je lepší než Servis 24.Roman

Velmi nespokojená

Zlatá 24!! Byla přehledná, jednoduchá a vždy šlapala, nikdy mně nezklamala. Úplně obráceně je Georg!! Hnusný paskvil, do kterého se už tyden marně dostávám, musim na pobočku což mi vadí. Geog se nepovedl a nechápu, proč nezůstal servis 24, když fungoval bezchybně. Misto něj tu máme šunt, který nesnáším. U České (vlastně už rakouské rakouské) jsem asi 30 let, dávno jsem zvažovala odchod kvuli poplatkům, ale teď budu odcházet i kvůli Georgovi. Nerada něco měním, ale Georga nechci.

Lada

tato aplikace je něco hrozného, to co perfektně fungovalo jste uplně zazdili, /servis 24/nepřehledné a zbytečné "přehledy", které většnu lidí nezajímá, marně se pokouším přihlásit a než zadám kod tak Georgi spadne, asi už ukázal co umí ....katastrofa

pořád skáču sem tam a nevim kde jsem, s počítačem pracuji spoustu let, ale toto něco.

Honza Orel

Už přes týden se nemohu přihlásit,pomoc od spořitelny žádná.Asi to zruším.George mám dva roky bez problémů až teď to stojí za h...o!

Pavlína

Nepřehledné, nejasné! Absolutní nespokojenost! Kdybych u vás neměla hypotéku, už jsem dávno u jiné banky!!!!

Martin Dittrich

Neskutečně mě tenhle hnůj nasral.Na českou spořku podám žalobu a přejdu k jiné bance!!!!!

Ladislav Coufal

Donutily jste mě přejít z servis 24 na george který po zadání požadovaných údajů již řadu dní nejde, ani vaši experti nedokáží odstranit vzniklou závadu, telefonicky reklamovanou.

Můj osobní účet je dosud nedostupný. Možná pomůže podání žaloby.

Hana Zvackova

Tolik nervů při placení Georgem !!! Proto se dívám zde na recenze- zda jsem já ta neschopná ?! Jsem z něho fakt naštvaná, nešťastná, zuřím !!!!!

Josef M

Přehledný a jednoduchý Servis24 s dostatečným zabezpečením nahradily tímto zmetkem. Je na čase změnit lokál...

Řehoř Samsa

Nefunguje na androidu 4. Troufám si říct, že spousta uživatelů než by si kupovali nová zařízení, raději změní banku. Servis 24 byl super. Škoda.

Eduard Konderla

VRAŤTE NÁM SERVIS 24 a Georga si strčte někam...!!! Potřebuji rychle a přehledně zaplatit hromadu účtů a né se v tom nimrat a nastavovat kdejakou blbost. Chceš změnu? Změň banku!

ing. Jiří Holý

George nefunguje z Firefoxu, padá dřív než stačím zadat ověřovací kod. Přes Google Chrome spustit jde. Grafika je naprosto nepřehledná. Čas prý jsou peníze. George mě o čas obírá. Nabízí mi služby, které nepotřebuji. Přejdu k jinému peněžnímu ústavu.

Karel Florian

absolutní souhlas !! George je uživatelsky ničemný ...nemám čas hledat v čem bude dnes fungovat

mirek111

Proč nenecháte běžet i servis cz současně s Georgem?Klient se rozhodne sám co bude používat.Takhle stratíte spoustu klientely která přejde k jiné bance.Dobře vám tak .

Michaela

Dřív jsem byla s bankou spokojena, ale poslední rok je to horší a horší! Aplikace úplně na prd přijde mi ze jsi občas dělá co chce, platby kartou co jsem platila v obchodech mi strhavaji z účtu až po týdnu v applikaci jdou vidět taky až po týdnu, 2x mi strhli z účtu jednu a tu samou platbu v tom samém měsíci (převod peněz za obednane zboží - placeno/převedeno z aplikace George go)

A ty šílený prachy za vedení účtu a výběry z bankomatu

Katka

kdy se strhne platba kartou většinou závisí na obchodníkovi, ne na ČS. A platby, které čekají na uskutečnění zatím vidím vždy všechny :-). I když si na George taky zvykám, jsem konzervativní a některé věci jsou fakt nepochopitelné, ale třeba rozpočet je super a dohledávání plateb je v Georgovi mnohem lepší.

Jana Masáčková

Naprostá hrůza, George v PC sice funguje, ale příšerná grafika i srozumitelnost. Povinné zadávání názvu příjemce fakt zdržuje! Co je ovšem největší průšvih je mobilní aplikace. Již týden se já i manžel pokoušíme do mobilního telefonu instalovat George Go - aplikaci vždy stáhneme z Google Play, ovšem instalovat ji není možné!! Do obou mobilních telefonů!! Právě mobilní aplikace je pro nás důležitá, odmítáme při každé platbě, či zjišťování zůstatku startovat počítač. Skutečně zvažujeme odejít od České Spořitelny. Tohle opravdu nezvládli!!

Petr V

Nechápu jak někdo mohl vymyslet takový paskvil. Nepřehledný a teď se to ani nemůže načíst. Zlatý servis24!!! Petr

Luděk

Od té doby co jsem přešel na George nemůžu ovládat účet z windows phone, servis 24 je nefunkční, asi je platí z Google, je to paskvil a ještě abych kvůli nim koupil mobil s androidem, to raději změním banku.

Jan Myška

Po instalaci George nemohu na svůj firemní účet z kterého jsem před 10 minutami odeslal platbu,ještě Servis24-poradce on-line odepsal,že nemám přístup a že musím na pobočku a že děkuje za pochopení...Bezvadné.Co se týče grafiky a přehlednosti je tento výtvor otřesný.Servis24 byl přehledný,jednoduchý,toto je barevný zmatený nesmysl.

Několik měsíců řeším přechod k jiné bance-toto je poslední kapka.Přeji Vám pevné nervy u této společnosti ...

Ivana Kubešová

Servis 24 bylo super.Nechápu to ,když něco funguje,proč to nenechat fungovat dál....kolik miliónú tahle asi stálo..V Č.spořitelně jsem něco okolo 30ti let...a zítra to asi ukončím.Stále ňáké novoty které nefungují.Sbohem starý dobrý servis 24.Loučí se s tebou Ivana Kubešová.

Dan

Gratuluji Vám,na nic lepšiho jste naše peníze utratit nemohli (investice to rozhodně není),a jsem si jist ze tyto komentáře Vás nezajimaji,kašlete na naše názory.

Lenka Taubrová

Nepatřím k nejmladším, ale Servis 24 mi naprosto vyhovoval. Přehledný, dobře čitelný. Ale George, naprostá katastrofa.Po 1/2 hodině konečně odešla platba,koláče s výdaji mě naprosto nezajímají, strašně nepředlený, špatně čitelný.

,

Dita Švaříčková

Horší to být nemohlo.Zvažuji změnu banky.

Čapka Kamil

Je to úplná tragédie ,je to katastrofální paskvil utekl jsem z KB k ČS kvůli jednoduššímu bankovnictví a teď koho znám budeme zase muset měnit banku ,protože na tento paskvil se nedá ani po otevření koukat , zlatý servis 24 na ten mě ČS chytla a změnil jsem banku ale George to je lepší zase ČS opustit . Katastrofa !!!

Saimon

Naprostá tragédie! Neskutečně nepřehledné a neintuitivni, je mi 30 a nepokládám se za žádného technického analfabeta, ale jestli se konečně odhodlám dát sporce vale, tak hřebíckem do rakve budiž jim George!

Milada Křiváčková

Prostě nemám slov, grafika opravdu něco šíleného, nepřehledné. Není den, aby se neomlouvali, že opět něco vylepšují a copak??? Od servisu 24 nás odstřihly, takže nám nic jiného nezbývalo než,, george,,. Je tu opravdu hodně co to kritizují. Nemám ani náladu aplikaci otevírat.

Nespokojený

Končím s touhle bankou už půl hodiny se snažím provést a platbu neúspěšně. Stále nefungující karta apod. Poplatky a sracky. Spořitelna to určitě :D

nespokojená

Jedním slovem hrůza. Jsem opravdu dlouholetým klientem a vždy jsem byla spokojená, ale nové bankovnictví George je absolutně nevyhovující, nepřehledné a velmi mě zklamalo. Snad se to dá ještě nějak napravit, nerada bych po letech musela měnit banku. Budu vám držet palce.

Eva Hendrychová

S Georgem jsem velmi nespokojená,v rodině máme tři účty. Pouhé odeslání platby jsem řešila s operátorkou a techniky půl hodiny a na dalším účtu totéž. Jsem z toho znechucená ,a to nejsem žádný začátečník.

Miluška Vokrojová

Tak stupidní aplikaci jsem opravdu nečekala,grafika absolutně směšný propadák,přehlednost katastrofická,vlezle otravné upozorňování na kategorizování výdajů .Absolutně tuto aplikaci nepovažuji za plnohodnotnou a je nás s tímto názorem hodně.Uvažuji o přechodu k jinému peněžnímu ústavu.

Věra Čumplová

Pokud jsem měla servis24,vše bez problému a teď momentálně mi nejde odeslat platba

Napište komentář

Přemýšlím o změně banky
Peněžní bonusy

Srovnání půjček

Recenze půjček